نحوه انتخاب مبل تختخواب شو

 نحوه انتخاب مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو آبی

این مبلمان همه کاره ترکیبی از دو چیز ضروری است، یک
مبل و یک تخت. مبل های تخت خواب شو برای فضاهای جمع و جور، اتاق خواب مهمان و دفاتر اداری که به عنوان اتاق یدکی دو برابر می شوند، عالی هستند. در گذشته، آنها به خاطر ناراحتی برای نشستن و خوابیدن شهرت داشتند. اما هنگام انتخاب مبل تختخواب شو انتخاب های درستی داشته باشید و از راحتی روز و شب لذت خواهید برد.


مبل تختخوابشو چه مدلی انتخاب کنم؟

برای پیدا کردن سبک مبل تخت خواب مناسب برای خود، چند نوع کلیدی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. انتخاب شما به تعداد دفعات استفاده از آن، اندازه فضای شما و زیبایی طراحی شما بستگی دارد. تنوع زیادی از مبل های تختخواب شو پیدا خواهید کرد، اما آنها از چهار سبک اصلی پیروی می کنند


مبل تختخوابشو کلیک-کلاک

مبل‌های تخت‌خواب‌شو کلیک-کلاک از نظر طراحی ساده هستند، اما راحتی را هم در روز و هم در شب ارائه می‌کنند. آنها تمایل دارند که تکیه گاه دست نداشته باشند و تکیه گاه تا می شود تا آن را به تخت تبدیل کند. مبل های تختخوابشو کلیک-کلاک معمولاً بسیار جمع و جور هستند و برای فضاهای کوچکتر مناسب هستند. اگر فضای کافی دارید، آنها به بهترین وجه دور از دیوار قرار می گیرند تا جایی برای باز شدن آنها به سمت عقب در تخت وجود داشته باشد.


مبل تخت خواب شو تاشو

مبل‌های تختخواب‌شو تاشو در یک لحظه به یک تخت تبدیل می‌شود. آنها با کوسن هایی طراحی شده اند که باز می شوند و به تخت تبدیل می شوند و آنها را به یکی از ساده ترین تبدیل مبل به تخت تبدیل می کنند. این کاناپه‌های تخت خواب‌شو تاشو مدرن که مورد توجه مهمانان قرار می‌گیرد، تمایل دارند با رشته‌های کیف نیز مهربان باشند. این به این دلیل است که مکانیسم های مورد نیاز برای یک مبل کلیک-کلاک یا تشک معمولاً گران تر هستند.


مبل تختخواب شو با تشک

برای داشتن خوابی راحت تر، یک مبل تختخواب شو با تشک در نظر بگیرید. این طرح‌های هوشمندانه مانند مبل‌های شیک در طول روز به نظر می‌رسند، اما تشکی درون آن پنهان شده‌اند. در شب، آنها به تخت های فوق العاده راحت تبدیل می شوند. مبل‌های تختخواب‌شو کمی گران‌تر هستند اما اگر اغلب از آن استفاده می‌کنید ارزش سرمایه‌گذاری را دارند. اگر روبه‌روی دیوار می‌نشیند، مبل تشکی مناسب‌تر از یک مبل تختخواب‌شو با کلیک یا تاشو است زیرا فقط به سمت جلو کشیده می‌شود.



مبل تختخوابشو با فنر جیبی

برای یک پله بالاتر از مبل تختخواب شو تشکی استاندارد، یک مبل تختخواب شو با فنر جیبی را پیشنهاد می کنیم. از نظر طراحی مشابه، مبل‌های تختخواب‌شو با تشک‌های فنری جیبی تجربه خواب مهمانان شما را افزایش می‌دهد. این به این دلیل است که فنرهای جیبی پشتیبانی کامل بدن را فراهم می کنند و مانع از "غلتیدن" خوابندگان هنگام خوابیدن می شوند. یک مبل تختخواب شو با یک تشک ضخیم مانند این خواب واقعاً راحت را در شب ایجاد می کند.


نحوه اندازه گیری مبل تختخوابشو

هنگام خرید مبل تختخواب شو، مهم است که فضایی را که در آن قرار می گیرد و اینکه آیا فضای زیادی برای تبدیل مبل شما به تخت وجود دارد، در نظر بگیرید. به علاوه، اگر برای باز کردن مبلمان نیاز به جابجایی دارید، مطمئن شوید که فضایی برای آن وجود دارد. انجام اندازه‌گیری‌های مناسب قبل از سفارش مبل می‌تواند در صورت عدم تناسب با فضای شما، از ناراحتی شما جلوگیری کند. در اینجا نحوه اندازه گیری فضای مبل تختخوابشو آورده شده است:


1. تصمیم بگیرید که دوست دارید مبل تخت خواب شو کجا بنشینید و فضا را خالی کنید.


2. متر نواری خود را بگیرید و عرض و ارتفاع فضا را اندازه بگیرید. به یاد داشته باشید که هنگام باز شدن مبل تخت خواب، فضای آن را نیز اندازه بگیرید.


3. میزهای کناری، چراغ های کف یا معماری هایی که ممکن است فضا را تغییر دهند را در نظر بگیرید.


4. اکنون، وقتی به مبل های تختخواب شو نگاه می کنید، ایده خوبی در مورد فضایی که در دسترس دارید خواهید داشت. ما همیشه توصیه می‌کنیم مطمئن شوید که مبل شما از درها و راهروها نیز عبور می‌کند تا به اتاق مورد نظرتان برسید.


انواع مختلف مبل تختخواب شو برای انتخاب

ما پیشنهاد می کنیم مدل مبل راحتی را پیدا کنید و در نظر بگیرید که چگونه با خانه شما سازگار است. انواع مختلفی از مبل ها وجود دارد اما در اینجا به برخی از اصلی ترین آنها اشاره می کنیم


مبل تختخواب شو کوچک

حتی اگر اتاق شما در سمت کوچکتر باشد، می توانید از لوکس بودن یک مبل تختخواب شو لذت ببرید. در بیشتر موارد، یک مبل تختخواب شو 2 نفره، اندازه مناسبی برای نشستن راحت و فضایی برای خواب دو نفر است. مبل های تخت خواب شو تاشو و کلیک-کلاک معمولا جمع و جورتر هستند، اما اغلب می توانید مبل های تخت خواب شو در اندازه های کوچک را نیز پیدا کنید.

مبل تختخواب شو کوچک


مبل تختخواب شو دو نفره

یک مبل تختخواب شو دو نفره، اغلب 3 نفره، فضای بیشتری را برای خواب و نشستن به مهمانان شما ارائه می دهد. شما تمایل دارید که آزادی طراحی بیشتری با یک مبل تختخواب شو دو نفره داشته باشید، با طرح های زیادی که در دسترس شماست. به علاوه، آن دسته از مبل‌های تختخواب‌شوی بسیار راحت در این اندازه رایج‌تر هستند. بنابراین، اگر فضای شما اجازه می دهد، پیشنهاد می کنیم اندازه یک مبل تختخوابشو دو نفره داشته باشید.


مبل های تخت خواب شو

برای اتاق‌های حتی بزرگ‌تر، یک مبل تخت‌خواب‌شو گوشه‌ای آن کمی راحتی و فضای نشیمن بسیار مهم را ارائه می‌دهد. هنگامی که به عنوان مبل کار می کنید، فضای زیادی برای میزبانی شب های فیلم خواهید داشت یا فقط پاهای خود را بالا نگه دارید. هنگامی که به یک مبل تختخواب شو دو نفره تبدیل می شود، فضای کافی برای اقامت مهمانان شما در شب وجود دارد.


بهترین روکش برای مبل تختخواب شو چیست؟

اثاثه یا لوازم داخلی می تواند تفاوت واقعی در طول عمر و ظاهر مبل تختخواب شو شما ایجاد کند. اگر به طور مرتب هم به عنوان مبل و هم به عنوان تخت استفاده می شود، می خواهید اثاثه یا لوازم داخلی را انتخاب کنید که بادوام و ماندگار باشد. اگر قرار است مبل تختخوابشو شما در یک اتاق یدکی زندگی کند و برای مهمانان گاه به گاه رزرو شده باشد، نباید روکش مبلمان شما آنقدر مستحکم باشد. برای آشنایی بیشتر با گزینه های مختلف اثاثه یا لوازم داخلی، ادامه مطلب را بخوانید.


چرم

مناسب برای: استفاده گاه به گاه

مبل تختخواب شو چرمی مزایا و معایبی دارد. مطمئناً وقتی به عنوان مبل استفاده می شود عالی به نظر می رسد. با این حال، چرم هنگام روکش کردن مبل تختخواب‌شو می‌تواند خوابی دلچسب ایجاد کند. از طرفی، چرم برای دفع کنه های گرد و غبار، موهای حیوانات خانگی و سایر مواد حساسیت زا عالی است. بنابراین، اگر مستعد ابتلا به آلرژی هستید، یک مبل تختخواب شو چرمی می تواند انتخاب خوبی باشد.


پارچه های هوشمند

مناسب برای: استفاده منظم

پارچه‌های هوشمند لمسی و ماندگار هستند و برای مبل‌های تختخواب‌شو که به طور مرتب برای نشستن و خواب استفاده می‌شوند، عالی هستند. آنها با استفاده از پارچه های مصنوعی ساخته شده اند و اگر روکش ها قابل جدا شدن باشند معمولاً قابل شستشو هستند. این آنها را برای خانه های خانوادگی شلوغ عالی می کند.


پنبه

مناسب برای: استفاده نیمه منظم

پنبه یک ماده عالی برای مبل های تختخواب شو است زیرا تنفس، نرم و عالی به نظر می رسد. با این حال، مهم است که از پنبه به درستی مراقبت کنید تا مطمئن شوید که برای مدت طولانی تری خوب به نظر می رسد. بنابراین، در حالی که یک مبل تختخواب شو پنبه ای یک انتخاب عالی برای بسیاری از خانه ها است، اگر قرار باشد به طور منظم از آن استفاده شود، همیشه انتخاب مناسبی نخواهد بود.


پشم

مناسب برای: استفاده منظم

مانند پنبه، پشم نیز پارچه ای قابل تنفس است و انتخابی عالی برای روکش مبل تختخواب شو است. این به شما کمک می کند در تابستان خنک و در زمستان گرم بمانید. هنگامی که پشم با الیاف مصنوعی ترکیب می شود، یک ماده روکش داخلی بسیار بادوام ایجاد می کند.


کتانی

مناسب برای: استفاده منظم

تخت مبل های کتانی قابلیت تنفس دارند و برای تنظیم دما عالی هستند. بعلاوه، کتانی از دوام بیشتری نسبت به پنبه برخوردار است، و آن را به انتخاب مناسبی برای روکش مبلمان برای مبل تختخواب شوی تبدیل می کند که به طور مرتب از آن استفاده می شود.


مخملی

مناسب برای: استفاده گاه به گاه

مبل های تخت خواب شو مخملی برای استفاده گاه و بیگاه ایده آل هستند. پس از همه، آنها عالی به نظر می رسند و یک نشستن راحت ارائه می دهند. با این حال، مراقبت از مخمل ممکن است سخت باشد و تمیز کردن مواد ریخته شده همیشه پیاده روی در پارک نیست. بنابراین، پیشنهاد می کنیم فقط در صورتی که برای استفاده گاه و بیگاه است، روی مبل تختخواب شو مخملی سرمایه گذاری کنید.


منبع: https://www.heals.com/buying-guides/how-to-choose-sofa-bed

Comments

Popular posts from this blog

نکات خرید میز ناهار خوری

راهنمای خرید مبل