نکات خرید میز ناهار خوری

 نکات خرید میز ناهار خوری

اگر شما هم مانند بسیاری از ما هستید، احتمالاً هر شش ماه یک میز ناهارخوری جدید نمی‌خرید. شما بین 5 تا 10 سال از مال خود استفاده خواهید کرد. بنابراین، انتخاب میز ناهارخوری خود را نباید با عجله انجام داد.


برای کمک به تصمیم گیری درست، ما این راهنمای خرید میز ناهارخوری را گردآوری کرده ایم. پیروی از این هفت نکته آسان به شما این امکان را می دهد که میزی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با خانه، سبک زندگی و سلیقه شما مطابقت داشته باشد – طرحی که برای سال های آینده آن را دوست خواهید داشت.



four seater dining table


مرحله 1: فضای خود را اندازه گیری کنید

عاشق یک طرح نشوید، فقط باید راه‌هایی را برای اجرای آن «پیدا کنید». در زمان (و درد دل) خود صرفه جویی کنید و در عوض فضای قابل اجرا را برای میز ناهارخوری جدیدتان ایجاد کنید. طول و عرض فضای اختصاص داده شده خود را اندازه گیری کنید. سپس منهای 80-100 سانتی متر از هر بعد. چرا؟


برای جلوگیری از یک محیط ناهار خوری تنگ و ناخوشایند، میز شما در حالت ایده آل به فضایی در حدود 90 سانتی متر از هر طرف نیاز دارد. اگر اتاق بسیار کوچکی دارید یا فضایی با کاربری های متفاوت دارید، طراحی قابل تبدیلی را در نظر بگیرید - طرحی که می تواند به عنوان مثال به یک میز قهوه یا کنسول تبدیل شود.


مرحله 2: در فرم قرار بگیرید

این در سنگ تنظیم نشده است، اما، چه بخواهیم چه نخواهیم، ​​برخی از اشکال میز فقط در شکل های خاص اتاق بهتر عمل می کنند.


قاعده کلی این است:

- رومیزی های مربعی و دایره ای در اتاق های مربع شکل به خوبی عمل می کنند.

- اما آنها در فضاهای مستطیل شکل ظاهر و احساس ناخوشایندی خواهند داشت.

- میزهای مستطیلی و بیضی شکل به بهترین وجه برای اتاق های مستطیلی مناسب هستند.

- اما در فضاهای مربعی ظاهر و احساس ناخوشایندی خواهد داشت.


مرحله 3: یک ماکت بسازید

اگر فهرست کوتاهی از شکل ها و اندازه های جدول دارید، اما هنوز مطمئن نیستید، این می تواند کمک کند. سطح میز روی زمین را با مجلات اندازه بگیرید و علامت بزنید. سپس صندلی های ناهارخوری را همانطور که ایستاده اند بچینید. یک صندلی را بیرون بکشید. بشین راه رفتن در اطراف. از این ترفند ساده و ارزان استفاده کنید تا از نحوه تعامل شما، میز و اتاق ایده بگیرید.


مرحله 4: چگونه از آن استفاده خواهید کرد؟

آیا نشستن پشت میز برای آخر هفته ها و مهمانی های شام رزرو می شود؟ شاید یک طراحی قابل افزایش، که در زمان خارج از کار نسبتاً صرفه جویی در فضا می کند، بهترین انتخاب شما باشد. اگر میز شما کارهای روزانه زیادی انجام می دهد، شاید به عنوان یک میز دو برابر شود، ما یک متریال روی میز بسیار بادوام را پیشنهاد می کنیم:


سرامیک مقاوم در برابر حرارت و خش را انتخاب کنید. چوب جامد یا شیشه – اما به سراغ شیشه سکوریت بروید زیرا بسیار محکم و مقاوم در برابر خش است. روکش همچنین می‌تواند سال‌ها خدمات بادوام ارائه دهد، اما مطمئن شوید که روکش چوبی واقعی و نازک است، زیرا با گذشت زمان، روکش ضخیم می‌تواند مستعد کنده شدن شود.


مرحله 5: رنگ را با احتیاط انتخاب کنید

رنگ عنصر مهمی در ارکستراسیون یک خانه افسانه ای است. اما طول عمر یک میز ناهارخوری به این معنی است که باید بتواند روی تم های متغیر کار کند. رنگ های اصلی مانند مشکی، خاکستری، قهوه ای و سفید همیشه پرطرفدار خواهند بود. آنها همچنین به عنوان پس زمینه ای قابل اعتماد برای هر رنگی که در این فصل دوست دارید کار می کنند. آیا فضای خود را با کودکان نوپا مداد رنگی یا حیوانات خانگی پرهیاهو به اشتراک می گذارید؟ سپس به شما پیشنهاد می کنیم از چوب های سفید مات و روشن اجتناب کنید.


مرحله 6: پایگاه را نادیده نگیرید

به نظر می رسد که این تصمیم صرفاً یک تصمیم زیبایی شناختی است، اما پایه میز ناهارخوری جدید شما بر نحوه استفاده شما از آن تأثیر می گذارد. اگر قصد دارید مرتباً روی یک میز کوچک به حداکثر برسانید، طرحی با پایه پایه انتخاب کنید تا از برخورد زانوهای غذاخوری ها به پاهای میز جلوگیری شود. پایه ها همچنین در آزاد کردن فضا در یک اتاق کوچک عالی هستند. میزهای بزرگ می توانند فضای کافی را نوید دهند اما با یک قاب دست و پاگیر آن را از بین ببرند. و تنها یک راه برای از بین بردن این اشکالات فریبنده طراحی وجود دارد…


مرحله 7: آن را به طور کامل امتحان کنید

ما البته از طرفداران پر و پا قرص خرید آنلاین هستیم، اما توصیه می کنیم جداول را در فروشگاه ها امتحان کنید. مانند خانواده ما، تصور می کنیم اعضای خانواده شما در اندازه های مختلف هستند، بنابراین آنها را نیز همراه داشته باشید. بنشینید، روی سطوح ضربه بزنید، صندلی ها را حرکت دهید، برگ های قابل افزایش را امتحان کنید، علائم سایش را بررسی کنید. این احتمالاً یکی از سخت‌ترین کارها در خانه شما خواهد بود، پس وقت بگذارید.


Comments

Popular posts from this blog

نحوه انتخاب مبل تختخواب شو

راهنمای خرید مبل