نکات مهم هنگام خرید مبل تختواب شو

 چند وقت یکبار از مبل تختخواب شو استفاده می شود؟

این یکی از بزرگترین عوامل هنگام خرید مبل تختخواب شو برای شما است. به ندرت می توانید یکی را پیدا کنید که به اندازه مبل و تختخواب به دلیل تفاوت مواد در کوسن های تشک و تشک راحت باشد. ما کاناپه های تخت خواب را توصیه می کنیم که همه جا محکم تر باشند زیرا هر گونه نقطه فشار بر بدن را که در اثر افتادگی مواد نرمتر ایجاد می شود ، برطرف می کند. برای کسانی که دارای خانواده های بزرگتر ، هم اتاقی های متعدد یا مهمانانی هستند که اغلب به آنجا سر می زنند ، ایده خوبی است که مبل های تختخواب شو بخش دار بخرند که می تواند افراد بیشتری را در خود جای دهد. مبل Vetro ما یک صندلی ذخیره سازی با قابلیت ذخیره سازی و همچنین یک تخت خواب کشویی را ارائه می دهد. برای کسانی که ظاهر یک مبل مدرن را ترجیح می دهند و نیازی به یک مبل سنتی ندارند ، مبل مانوی ما یک گزینه عالی است. مبل با پشتی و پشتی قابل ارتقا ، 42 اینچ فضای آرامش را تنها در چند ثانیه ارائه می دهد.


2 seater sofa bed


سازه

درست مانند هنگام خرید سایر مبلمان ، هنگام انتخاب دوام ، عمر و دفعات استفاده ، ساختار قطعه مهم است. قاب های مبل تختخواب شو ایتالیایی ما از فولاد ضد زنگ ساخته شده است که دارای محتوای نیکل بالاتری است و باعث می شود زنگ زدگی کمتری داشته باشد و از سایر مواد محکم تر است. در حالی که استیل به حفظ شکل مبل کمک می کند ، ما از چوب جامد برای پاها استفاده می کنیم زیرا برای حمل وزن زیاد عالی است. همچنین ، مطمئن شوید که ساختار فلزی داخل آن برای محافظت بیشتر در برابر زنگ زدگی و مقاومت در برابر رطوبت رنگ آمیزی شده است. در مورد مکانیزم باز کردن بسته ، به دنبال سازه هایی باشید که هم قوی هستند ، هم مانور آنها آسان است و هم صاف هستند تا هیچ گونه ورق یا پارچه ای به آن گیر نکند. ما از مکانیسم آلمانی و اتریشی از طریق BLUM در مبل های تختخواب شو خود استفاده می کنیم و بهترین کیفیت و ضمانت را تضمین می کنیم. ما ضامن مادام العمر در مورد مبل های تخت خواب شو ارائه می دهیم.


انتخاب پارچه

پارچه ای که انتخاب می کنید نه تنها بر راحتی و ظاهر مبل تخت تاثیر می گذارد ، بلکه بر طول عمر و سهولت نظافت نیز تأثیر می گذارد. در این مورد ، یک پارچه محکم بافته شده به نظر ما بهترین گزینه است. اگر از پارچه دیگری استفاده می کنید ، توصیه می کنیم برای راحتی بیشتر از یک پد فوم حافظه نازک در بالا استفاده کنید. یکی دیگر از عوامل مهم در نظر گرفتن تعداد دفعات استفاده از مبل خواب است. به عنوان مثال ، پارچه ای با بافت بیشتر و چند رنگ ، لکه ها را بهتر از یک پارچه روشن تنگ بافته و تک رنگ پنهان می کند. اگر می خواهید از یکی از نمایشگاه های ما دیدن کنید ، یکی از طراحان داخلی ما در طرح بندی رنگ و انتخاب پارچه بر اساس طرح طراحی موجود شما کمک خواهد کرد.


اندازه گیری کنید

پس از اندازه گیری فضا برای اینکه بدانید چقدر مبل برای مبل موجود است ، مطمئن شوید که بقیه فضا نیز با کشیدن قسمت تخت روی مبل قرار می گیرد. (به نظر می رسد که این امر مشخص است ، اما اغلب از دست می رود!) بسته به میزان فضای شما ، می توانید تصمیم بگیرید که کدام مبل تختخواب شو برای شما مناسب تر است. یک صندلی عاشقانه به طور کلی برابر با یک تشک کامل است ، جایی که یک صندلی سه نفره بیشتر شبیه یک ملکه است و یک 4 نفره مانند یک پادشاه می خوابد. ما دارای اندازه های مختلف تختخواب شو از Kema جمع و جور تا Vetro وسیع هستیم که با یک صندلی اضافی نیز به عنوان یک مبل راحتی عمل می کند. مبل های مدولار ما به شما این امکان را می دهند که بهترین تناسب را با فضای شما پیدا کنید. اگر نقشه کف یا اندازه اتاق خود را در دسترس دارید ، یکی از طراحان داخلی ما می تواند از برنامه رندر برای نشان دادن ظاهر مبلمان یا پیدا کردن ماژول های مناسب برای متناسب با فضای شما استفاده کند. خدمات طراحی داخلی رایگان ما در نمایشگاه های مختلف ما و به صورت آنلاین در دسترس است.

چگونه تخت های مبل را راحت تر کنیم؟

اگر در حال تحقیق بر روی کدام مبل تختخواب شو هستید و راحتی را در بالای لیست اولویت خود دارید ، آیا رویه تشک را در نظر گرفته اید؟ مانند تخت های معمولی ، روکش های تشک نیز می توانند مبل راحتی را برای مبل تسهیل کنند ، و روکش بیشتری برای خواب شبانه شما ایجاد کنند.


این باعث می شود پایه راحت تر شود و از تخت زیر محافظت شود ، اطمینان حاصل کنید که مبل تخت خواب شما بیشتر دوام می آورد و استراحت عصرانه بهتری را فراهم می کند. اگر مشکل دارید ، این یک راه عالی برای تنظیم مبل تختخواب خود برای خواب دائمی است. روکش های تشک فوم مموری ایده آل هستند ، زیرا در صورت عدم استفاده به راحتی می توان آنها را جمع کرد و ذخیره کرد ، بنابراین شما می توانید هنگام خوابیدن مبل راحتی خود برای یک اتاق خواب کوچک راحت باشید.


سوالات متداول خرید مبل تختخواب شو

مبل تختخواب شو چگونه کار می کند؟

تختخواب های مبل از طریق تخت های مبل Clic-Clac (تا شدن پشت مبل به یک تشک تخت) یا تخت های مبل بیرون (یک تشک مخفی در زیر کوسن های مبل) کار می کنند.


مبل تختخواب شو چه اندازه است؟

یک مبل تختخواب شونده معمولاً وقتی تا می شود ، اندازه یک مبل معمولی دو یا سه نفره است - اگرچه موارد استثنایی نیز وجود دارد. مبل های تختخواب شو ما شامل موارد زیر است:


طول 150-200 سانتی متر

ارتفاع 50 تا 70 سانتی متر

عرض 60 تا 200 سانتی متر

و هنگام تا شدن ، محدوده ای از:


طول 80-150 سانتی متر

ارتفاع 50-90 سانتی متر

عرض 150-200 سانتی متر

قبل از خرید مبل تختخواب شو ، همیشه باید آماده باشید تا این محصولات در هنگام باز شدن و همچنین تا شدن در فضای شما جا شوند.


آیا مبل های تختخوابی برای کمر مضر هستند؟

اگرچه مبل های راحتی راحت هستند ، اما توصیه نمی کنیم هر شب روی آنها بخوابید. اگر نگران کمر خود هستید ، ما یک روکش تشک با فوم حافظه توصیه می کنیم.


آیا مبل های راحتی ایمن هستند؟

تمام مبل های تختخوابی که در انگلستان فروخته می شوند باید از لحاظ ایمنی ، دوام و دافع آتش با استانداردهای ایمنی انگلیس مطابقت داشته باشند. در نتیجه ، می توانید تضمین کنید که مبل راحتی مبل تختخواب شما امن و راحت است.

کدام مبل های راحتی راحت هستند؟

اکثر مبل های راحتی راحتی زیادی را برای شما به ارمغان می آورند ، اگرچه به احتمال زیاد با تشک شب به شب شما بسیار مثبت نخواهد بود. اگر به دنبال مبل راحتی خود هستید که برای هر شب استفاده راحت باشد ، یکی از بهترین انتخاب های ما مبل تختخواب شو پارچه ای Troy است که تنها 379.99 پوند قیمت دارد!

کلید پیدا کردن یک مبل راحت برای روکش مبل و تشک است. معمولاً تشک بسیار کم عمق است ، بنابراین هنگام خوابیدن نسبتاً سفت می شود - همچنین مهم است که مطمئن شوید پارچه روکش دار مناسب شماست. از پارچه های تند و مالیده مانند پارچه های کتان یا چرم خودداری کنید و در عوض روی پنبه ، نمد و سایر پارچه های صاف تمرکز کنید.


برای راهنمایی بیشتر جهت انتخاب و خرید مبل به اینجا مراجعه فرمایید.

Comments

Popular posts from this blog

نحوه انتخاب مبل تختخواب شو

نکات خرید میز ناهار خوری

راهنمای خرید مبل